Fräda igen

Det är fortfarande lika mystiskt hur det åter igen blivit fredag. Hur kan tiden gå så fort? Jag menar, jag är bara 21 år, jag ska inte börja skrocka över tidens tand ännu. Men det blir ingen helg i ordets rätta bemärkelse för mig denna vecka; våran lärare bestämde sig för att dela ut lite småkluriga uppgifter idag, som tydligen ska skickas in redan på måndag. Hej wordpad och morfologi säger jag, och hejdå Liseberg.

Nåja. Det är trots allt moffadag idag, och ska om en halvtimme eller så smyga över till Sindi med Sara. Chips och chokladpudding, mer sofistikerat än så blir det inte ikväll.

Min symaskin börjar se lite ledsen ut där den står på köksbordet; är det måntro dags att damma av den igen? Började sy ett fotöljöverdrag för två veckor sedan som jag aldrig avslutade. Undertecknad har vissa problem med att avsluta sina kreativa projekt när de inte går som grundtanken planerat... Nåväl, har trots det kommit halvvägs med Sandras födelsedagspresent, utan att avslöja för mycket. Hi hi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0