Surt

Göteborgsvädret är värre än vanligt idag. Trots att det är flera plusgrader känns det som antarktiskyla när vinden och regnet piskar hela kroppen. Ikväll stannar jag inne.

Imorgonbitti klockan 07.30 kommer nycklarna till våran nya lägenhet ligga i mina händer. Med IQ på 28 som jag uppenbarligen har, blev hyreskontraktet påskrivet utan att jag sett den. Har desto mer hunnit se och inreda den uppe på hjärnkontoret. Tänker rött och prickigt och...
    image20
Jag och min ballonkjol fick verkligen kämpa för att stanna kvar på moder jord idag


Kommentarer
Postat av: A.

överlever du? :)

2008-02-01 @ 21:06:10
URL: http://www.alicia.blogg.se
Postat av: Palan

Ja saknar dej johanna. Jag vill till Göterbooorg ;)

2008-02-09 @ 14:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0