Fredag

Så sitter jag här med nybakt filmjölkslimpa och turkisk youghurt med honung och väntar på att gå till vagnen. Idag är det främst salstenta som gäller, även om jag bestämt har för mig att jag nyss skrev en. Men men, jag har ju laddat på samma sätt för denna, dvs. vilat mig i form, sådet är bara att hoppas på bra resultat.

Kvällen kommer förmodligen spenderas hos Sindi, med glada tjejer och massa ost. Mumma. Kanske blir det lite guitar hero på det, den som vågar får se. Ett utmärkt sätt att fira en avslutad tenta och inleda en jobbarhelg.

Sitter desutom och tittar ut över ett snöigt Göteborg. Snömängden är visserligen inte av astronomiska mått, men det känns ändå litegrann som att bli snuvad av konfekten. Det enda dåliga med norrland, all kyla och snö, var ju faktiskt en av anledningarna till att det kändes lockande att flytta ner hit. Nu vill jag har vår, helst med detsamma. Pronto, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0