Lördag

Sitter och sörplar i mig det sista av min varma choklad innan det är dags att sätta sig på femman på väg mot jobbet. Blir några timmar denna helg också, men nästa ska jag vara ledig. Jag har ju dejt på lördag

Jag till Perre:
-Vet du vad det är för dag nästa lördag?
-Ja, det är ju pointy-thing-with-an-ass-shaped-end-day.
<3
Jag blir tyst ett tag och kuggarna snurrar för fullt innanför pannbenet.
-Jaaaa, det är det ju!


Blev garderobsrensning hos Linda igår, och vi (mest Sara. Att säga att jag är något av en Spara är ingen överdrift, då jag får separationsångest av att bara kasta glasburkar. Tänk om jag ska koka sylt nån gång!?) övertalade henne att rensa ur sammanlagt fyra stora kassar med kläder. Dessutom fick vi roffa åt oss av spillet bäst vi ville. Fyndade en vårblus, ett par snygga jeans, en t-shirt, mysbrallor och en korsett (!), gratis är alltid gott. När jag nu ska använda det sisnämnda är ju dock frågan som kvarstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0