Onsdag

Har fått det hedersvärda uppdraget av Linda att vattna hennes blommor medans hon är ute och svajsar runt i vårt avlånga land. Sagt och gjort, masade mig äntligen ut till hennes lägenhet idag för att stänka lite vatten på det små. Döm om min förvåning (njä, särskilt förvånad blev jag väl inte) när jag insåg att jag var tvungen att vattna 18 krukväxter! 18 (jag räknade dom två gånger) stora, små, gröna och fina krukväxter, allt utsatt på uppskattningsvis 40 kvadratmeter. Det är inte illa pinkat. Jag antar (?) att hon sparar på sig till sitt framtida torp.

Just nu håller jag på med vad som kan vara världens sämsta labbrapport. Jag förbehåller mig dock den utnämningen till kommande alster.

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahahaha. jag visste inte att det var så många blommor, men jag är inte förvånad :) Tusen tack.

2008-10-24 @ 17:56:25
URL: http://lindakatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0