Morgonen efter

Nyss vaknat efter en väldigt trevlig kväll med Sanna och Alicia igår. Aftonen fylldes med guacamole, lite vin och massa prat om himmel, jord och allt där emellan. När man inte hinner träffas så ofta, tar det tid att uppdatera om sådant man brukade berätta för varandra varje dag. Trots att vi känt varandra sedan tiden vi slutade krypa och drog oss upp med hjälp av bordskanten, bor i olika städer och egentligen är såpass olika varandra, har vi fortfarande så mycket gemensamt. Jag är så glad att jag hör till dom få "unga vuxna" som fortfarande har ett så bra förhållande till mina närmsta barndomskompisar.

Eftermiddagen blir inte lika stillasittande, men desto mer strapatslik. En båttur över till Trysunda med tältning, umgänge och god mat, för att imorgon åka tillbaks till fastlandet och fortsätta med vandring längs Höga Kusten-leden med tillhörande övernattningar. Wenjun och Lijang är stackarna som måste dras med mig i tre dagar.

Kommentarer
Postat av: Alicia

väldigt väldigt trevligt :)

2008-06-15 @ 21:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0