Fridag

Så. Det ringde just från jobbet och undrades ifall jag kunde jobba heldag imorgon. Så det blir två åttatimmarspass denna helg. Gött med pengar men ont om ledig tid. Nåväl, jag kan vila sen. Till sommaren, kanske? Ikväll blir det dock middagsmys hemmavid, har lovat att bjuda min bättre hälft på god mat (även om han mer än väl nöjer sig med korv och makaroner. Det gör inte jag; på fredagar ska man vara lite mer kulinarisk än så). Tänker mig ungsstekta rödbetor, potatis, morötter och rödlök. Till det en bit god lax och såscreme fraiche, citron, dill, färsk chili och vitlök. Och till efterrätt? Semlor såklart!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är underbar som kan jobba mer i morrn:)

2009-01-30 @ 18:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0