Tentatider

  Såhär i Januari verkar det vara mer regel än undantag att sitta med näsan nedtryckt i en kursbok, andäktigt (nåja) väntandes på terminens sista tenta. Jag råkar inte vara något undantag, och det är ännu många kapitel som ska avverkas innan jag äntligen kan andas ut. Tyvärr råkar min stora akilleshäl vara att jag ofta tycker det är mycket roligare att utmana Sandra sandra i Tv-spel eller äta popcorn, men det ska nog gå vägen ändå. Ska strax sätta mig med fysiologiboken och repetera endokrina systemet. Upphetsande...
  Tenta nästa fredag, varav kvällen sen ska spenderas på tåg ner till Göteborg. Trots att jag saknar Perre, så har jag redan hemlängtan. Mamma är alltid mamma, men det är kanske dags att klippa navelsträngen när man är 20 år fyllda.



St Elizabeth Clothes the Poor and Tends the Sick, by Unknown, 1390s 

Skickar två hemsamariter till dig, Sanna, så du blir frisk snart.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är så där jag ser ut, på riktigt jag lovar. Ett levande lik.

2008-01-12 @ 15:05:13
URL: http://sannaisabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0