Kvällsprommenad

Blev lite less på artikel-sammanfattandet och begav mig istället ut på en långprommenad nere längs Lindholmen. Efter kryssande mellan Villa Villekulla-hus och brokiga staket på Slottserget kom jag till en liten bergsknalle där man kunde andas i lugn och ro, trots att jag fortfarande befann mig i centrala stan. Fantastiskt.

Härnäst blir det att ta pendeln ner till Mölndal och äta middag på Kråkan med Perre och diverse klasskamrater. På återseende.
 


Det är nånting med stentrappor som gör mig lite varm i hjärtat




Hittade en ensam, bortglömd trägunga




Nä, nu blommar löken!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fina bilder :) Gillar speciellt den med gungan. Roligt med många bilder btw, försöker själv med mer sådant nu när jag har fått ta över Palans gamla kamera. Vi kanske kan sporra varandra ;)

2009-03-21 @ 23:24:12
URL: http://sannaisabella.blogg.se/
Postat av: Alida

Åhh, snygga bilder johanna!

och grattis i förskott :)

2009-03-21 @ 23:36:21
URL: http://alidahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0