Uppehåll

Jag har inte dött, bara gått in i något som närmast skulle likna ett vinteride. Nåväl, jag gör väl ett tappert försök att starta igång den här cirkusen igen. Ikväll händer det tyvärr inget mer spännande än att jag sitter och väntar på min tenta som ska äga rum imorgonbitti. Dessutom nalkas kycklingfileér, klyftpotatis och god, kall sås bestående av youghurt, majonäs och rödlök inom de närmsta minuterna. Sen blir det nog inte något mer ansträngande än filmtittande ikväll. Jag är nämligen av den uppfattningen att dagen innan en tenta ska spenderas på lugnast möjliga sätt. Föreslagsvis med god mat och film. Vissa ser det som ett tämligen slappt förberedande, men jag tror stenhårt på att vila är en av byggstenarna i ett hållbart resultat. Och det har ju fungerat ypperligt hittills, så varför ändra på ett vinnande koncept?


Kommentarer
Postat av: moster

Välkommen tillbaka, har saknat din blogg?

Kram

2009-01-22 @ 17:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0