Middagsmys

Igår hade jag mina flickor på besök över lite mat. Så härligt att träffa dem igen, det sker verkligen inte för ofta nu när vi är utspridda lite här och var. Lite paket fick jag också, vilket sällan är heldumt. En fin LP-skiva med soundtracken till Grease som kommer hänga fint på nån vägg hemma i Göteborg. Jag hade en Big Thing för musikalen i högstadiet och jag är fortfarande helt såld på allt som stavas femtiotal, så den satt som en smäck. Jag fick också en kakboken Klassiska kakor på nytt vis av Mia Öhrn i härlig retrostil med finfina bilder i femtiotalsanda. Inte så pjåkigt.

 

av Sandra fick jag en sån här fin bricka.
Från
www.jagblommar.se



Nu ska det bakas kaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0