Måndagstankar

Måndagkväll, med en ny vecka framöver och allt vad det innebär. Det är för mig fortfarande ett olöst mysterium hur helgerna kan försvinna med ljusets hastighet, oavsett om den är späckad av aktiviteter eller mest innefattar soff-slappande. Från det att man kliver ut från universitetet på fredagseftermiddagen, till dess att man kliver in genom samma portar på måndagsmorgonen, är det ett under ifall man hinner med hälften av det man planerat. I mitt fall innebar helgen visserligen en stor portion slöande, men jag vill gärna tro att det var välbehövligt. Och trots att jag stundvis hade riktigt tråkigt, så gick dagarna snabbare än en grisblink. Därmed faller teorin om att tiden bara går snabbt när man har roligt...


Kommentarer
Postat av: Oscar

Haha, jaså? Är det den där byggnaden vid liseberg?

2008-09-16 @ 13:56:24
URL: http://oscarfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0