northern land

Om en timme ska jag börja gå för att hinna till tågstationen i tid. 17.00 avgår norrlandståget, och jag har inte packat. Än. Från att ha varit ett planeringsfreak, nöjer jag mig numera med att slänga ihop några tröjor och underkläder kvarten innan jag sticker. Fast det är klart, det är ju inte som att jag ska på sol-och-badsemester i en vecka...

Jag hoppas att jag hinner träffa så många som möjligt under de få dagar jag är hemma, räknar med att grannarna Sanna och Alice befinner sig på hemmaplan åtminstone en dag. Mormor, Eva och second hand känns givet.

Kommentarer
Postat av: Alicia

I'll be here, ring så fort du "landat"! wiii :)

2008-10-14 @ 17:46:59
Postat av: Cilla

Tjejen! Hur länge är du hemma? Vad gör du på fredag?

2008-10-14 @ 23:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0