tisdag.

Nu ska jag helt ogenerat skryta om de här helgoda mat-bullarna jag slängde ihop ikväll. Gjorde en vanlig vetedeg, kavlade ut den som vilken sötbullsdeg som helst men bredde istället för smör och kanel på hummus (mycket olivolja och vitlök här), fetaost och svarta oliver. Särskilt tipsar jag dig, Linda. Känns som ett bröd typiskt dig. Bör testas. Maaaaaw!

                                 
                                                    Såhär köper man sig popularitet hemma hos oss

Kommentarer
Postat av: Linda

haha. jag hinner bara börja läsa om vad du stoppade i innan jag tänkte, detta måste jag testa nån gång :) Du är för härlig. Nu blir det "bara" vanligt bröd hemma hos mig.

2008-11-12 @ 15:11:32
URL: http://lindakatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0