lördag.

Länge sedan jag skrev några rader i bloggen nu, men jag tvivlar på att någon försmäktat alldeles. Kom nyss hem från jobbet, sitter och hänger framför msn några minuter innan det blir dags att byta om till något mer uppklätt är trasorna jag sitter i nu. Planen var att jag skulle sticka med mina underbara grannar på kareoke ikväll. Vi får se hur många toner jag hinner ta innan jag blir utkastat och portad på obestämd framtid...

Börjar känna att jag känner mig smått instängd i storstaden nu. Skulle ge vad som helt för en månad med ledighet från skolan, vandrandes i ett öde fjäll alternativt strosandes längs någon liten gata i peru. Ah. Jag tror att det beror på hösten och mörkret, men vad det än beror på känner jag att jag just nu skulle vilja göra något mer givande än studier dagarna i ända. Volentärarbete i Afrika? Någon?

Kommentarer
Postat av: Linda

jag instämmer. men räcker en månad? varför inte resten av livet på landet :)

2008-11-02 @ 09:48:24
URL: http://lindakatt.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nu är det update på bloggen. Inte min alltså.

Enjoy ;P

2008-11-05 @ 17:29:06
Postat av: Sandra F

JA! Afrika låter bra :)

2008-11-07 @ 09:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0