min önskelista

Hipp hipp hurra, och så vidare. Idag är det min födelsedag. Firandet av den dag man för X antal år sedan beslutade sig för att ploppa ur sin mammas mage har en tendens att avta med åren. Det är inte längre så att man sju dagar innan går runt med ett fjärilshus i magen i förväntan, eller vaknar klockan fem på morgonen och lyssnar efter prasslande familjemedlemmar på nedervåningen. Nä, istället blir det mer ett konstaterande att ännu ett år har gått, man äter lite tårta och hoppas få träffa några av sina nära och kära man inte längre lika ofta ser till. Men det är ju inget som inte säger att man fortfarande inte får skriva önskelista:


* Att jag nån gång hittar "mitt" körsbärstyg, så jag kan sy mina köksgardiner.

* En normal dygnsrytm. Vilken 21-åring går gärna och lägger sig halv tio en fredagkväll!? 

* En (flera) puss (-ar) av Perre imorgon som får knäna att vikas under mig

* Fred på jorden, all världens sjukdom åt fanders, Moderaterna åt skogen, osv.

* En blommig klänning jag kan strosa runt i nu lagom till våren

* Ett prickigt paraply önskar jag mig INTE, eftersom jag köpte det själv igår. Det mer eller mindre bönföll mig, och jag är inte mer än människa

* Att jag spikar tentan på fredag


Annars har jag nog det mesta


Kommentarer
Postat av: Sandra

Wey, grattis i efterskott :)

2008-04-01 @ 18:19:23
URL: http://sandrafackel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0