Bokmania

Som den fattige student jag är (en vid det här laget förövrigt utsliten fras) var det nära att hela bokrean gick mig obemärkt förbi. Tack och lov räddade en halvdan lön i onsdags mig, och jag kan stoltsera med åtminstone några fynd. Böcker jag ringat in i Akademibokhandelns utskick, likt en femåring i leksakskatalogen innan jul, hade såklart hunnit ta slut när jag äntligen masat mig dit, men jag fick ändå med mig lektyr för närmsta framtiden. Jonas Gardells Om Gud ser jag fram emot att filosofera mig igenom, liksom feelgood-böckerna Tillsammans är man mindre ensam och På spaning med Bridget Jones. Sistnämda prackade Linn på mig, och henne säger man inte nej till...


Nyss frossat mig igenom Carl-Johan Vallgrens Den Vidunderliga kärlekens historia. Underbar bok som jag sträckläste från pärm till pärm, för att bara pausa när vissa naturliga behov gjorde sig påminda. Minst sagt läsvärd.


Kärleken övervinner allt


Kommentarer
Postat av: Sanna

Älskar den boken! :)

2008-03-03 @ 20:34:00
URL: http://sannaisabella.blogg.se
Postat av: Sanna

Vart tog din tolkning av temat vänskap vägen förresten?

2008-03-03 @ 20:35:15
URL: http://sannaisabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0