at pluga

Sitter med en morfologiuppgift och borde plugga, men känner för att göra allt annat än just det. Är det inte lite lustigt, det här fenomenet med att "måsta" göra något? Själv är jag en sådan människa som ofta och gärna läser facklitteratur på fritiden, inte sällan om sådant som ingår i mina studier. Men bara för att jag borde läsa om exempelvis immunologi, så vill jag inget hellre än att kasta ut boken genom fönstret. Måste väl ha någonting att göra med att gräset alltid är grönare på andra sidan...

I
morgon blir jag gräsänka i knappt en månad framöver när Perre åker till Saxnäs och de vida fjällen för studier. (Kolla gärna in på Ricklundgården ifall du har vägarna förbi lappland) Eftersom jag känner han rätt bra vid det här laget så vet jag att god och riktig mat inte är nåt som den här killen prioriterar, så jag håller på att förbereda ett paket med godsaker att smyga ner i resväskan. Hi hi!

 +      =      

Kommentarer
Postat av: L

Tackar så mycket, hoppas bara jag trivs. Är allt bra med dig?

2008-08-31 @ 18:33:18
URL: http://fortunatefool.blogg.se/
Postat av: Alicia

Imorgon! varje dag, om du inte vore så långt borta :(

2008-08-31 @ 20:43:32
Postat av: Marlene

Ja, Norrland känns himla långt bort vissa dagar. Allt väl i Göteborg? (för visst va de där du bodde?)

2008-09-01 @ 18:53:44
URL: http://ml.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0