Ombyte

Höll på att bli fullkomligt tokig på den groteskt orangea stilmallen jag valt till min blogg, och det kändes dessutom lite små-opersonligt. Har därför snickrat ihop något som med lite fantasi skulle kunna kallas nöd-design. Den får hänga uppe tills jag har tid och ork att byta ut den mot en lite mer välarbetad, vilket enligt mina beräkningar borde inträffa åtminstone inom de närmaste fem åren.

Har du inget bättre för dig borde du spana in den här killens blogg. En snubbe som jobbar på ett tidningsförlag och tydligen spenderar sin fritid med att portfoliera andra fotografers verk. Många vansinnigt vackra bilder, eller vad sägs om dessa axplock:

image34
Esaf Einy

234226-1122

Marcel Van der Vlugt

234226-1300

Sally Mann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0