Matnyttigt

Hittade frestande tyger på J & O fabric center ´s avdelning med food and dessert fabrics, när jag letade efter lämpliga stuvar till en kappa till köksfönstret. Smått tacky modeller samsas med helt magnifika skapelser, och jag skulle gärna beställa hem halva lagret. Många ger en nostalgisk cafékänsla, andra fungerar enbart som ögongodis. Några tyger har allas vår husmor Martha Stewart varit med och designat. 



  image42

Cup cakes är till för både öga och gom



  image43

  Körsbärstryck känns så härligt vårigt och lättsinnigt
  


  image45

Okej, jag erkänner. Jag är en sockerchock på två ben

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sockersöta:) Jag och A hittade en liten present till dig i Sthlm som du ska få när du kommer hem. Nu har du nåt att längta till! hi hi

2008-04-15 @ 23:03:15
URL: http://sannaisabella.blogg.se
Postat av: A.

Jag lurade dig, och jag hade jättekul :)

2008-04-16 @ 07:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0