Lördagstripp

Vad är det med det manliga könet och deras dragning till meckat Biltema? Tog mig en sväng bort till det sk. gubbdagiset i lördags för att köpa diverse tråkigheter till min pärla till cykel, och det tog mig inte många minuter att konstatera att jag hörde till det underrepresenterade könet. Det var pojkar, män och gubbar i ett åldersintervall mellan uppskattningsvis 10-84 år, med det gemensamma draget att de såg ut att vara i himlen. Likt hormonstinna, förpubertala högstadiegrabbar gick de runt och luktade och klämde på allt som gick att ta på, allt med ett saligt leende på läpparna. Smekandes en cykelslang samtidigt som de livfullt diskuterade hur många cylindrar det går på en kolv , eller tvärtom. Vad missade jag i djungeln av kablar och lacknafta, som tydligen var så överjordiskt?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken fin header du har gjort!

2008-04-08 @ 00:17:00
URL: http://sannaisabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0