Finbesök

Hemma över helgen, med plugg, lussekattsbakande och fest hos Cissi på lördag som hägrar. Mummi.

Haft besök av mina två favoritkineser i veckan. Då de skulle ha föreläsningar i Umeå i veckan, passade det ypperligt att de fick husera i mitt minimala studentrum. Efter lite trolleri med knäna fixade vi fram sängplatser för tre och sedan blev vi bortbjudna till deras bekanta på god, kinesisk mat. Jag vart förälskad i allt, utom sjögrässoppan. Den må vara nyttig, men det kändes mest som att svälja hala ostron.

Sedan tycktes det att mitt namn var för svåruttalat (?) så jag fick det nya, lätta (??) namnet Fiona. Jag klagar inte, det är mycket bättre än Yomama...


image6

Hur man överlever en kall natt i Umeå

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, det är sant! Vi ses på lördag då :)

2007-11-22 @ 23:15:35
URL: http://sandrafackel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0