Juleslut

Julen börjar lida mot sitt slut såhär på annandagjul, men jag kan inte påstå att jag är nämnvärt ledsen över det. Allt måste ha sin stilla gång, och för en sommarälskare som jag innebär jul och nyår också att vi långsamt men säker närmar oss våren. Trots allt uppskattar jag ändå december och juletiden; jag är en obotlig jul-romantiker, och även om jag jobbat hela julhelgen tycker jag att jag hunnit insupa lite julatmosfär. Pyntad gran, smörgåsbord och julklappar bidrar onekligen till julstämningen, även om det viktigaste under dessa helgdagar lite snusförnuftigt är de nära och kära.

Fick massa användbara ting i julklapp; symaskin av mamma och pappa, tyger, garner och böcker (tack Sanna för din, verkar falla mig alldeles utmärkt i smaken) och diverse annat. Av min kära WenJun fick jag en traditionell kinesisk top, som skulle bäras utan något under, men jag håller mig till den mer påklädda varianten... God fortsättning på er, nu åker jag och ser Guldkompassen.


image12

WenJuns söta sidentop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0